dailynovell

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Magdalena Björnler - 31 augusti 2010 22:34

för er som inte lagt märke till det så har jag en ny header igen :P

den här gången tackar vi Melissa för min header 

hennes blogg hittar ni här

Jag rekomenderar hennes blogg :P

den är faktiskt väldigt bra :D  

Av Magdalena Björnler - 31 augusti 2010 21:51

Jag och Erik satt i ett flygplan påväg någonstans. Han hade vägrat berätta för mig vart vi skulle. Starten hade gått bra fastän jag hade varit jättenervös. 

- Snälla Erik nu kan du väl säga vart vi ska. sa jag till honom efter att vi suttit i planet en stund. 

- Okej. svarade han med eftertänksam röst. Som om han inte visste vad han skulle säga. 

- Kom igen nu då. sa jag till honom när han tänkt efter en stund. 

- Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. 

- Men det är väl bara att säga. Jag ska inte bli sur. Jag lovar.

- Låt mig fundera en stund på hur jag ska säga. 

- Okej. sa jag och blev tyst. 

- Men Erik nu får du ta och säga det till henne annars så säger jag det. Sa Elisabeth efter en stunds otålig tystnad. 

- Okej. Stephenie. sa han och vände sig mot mig. 

- Ja? 

- Lova att inte bli sur på mig. 

- Ja jag har redan lovat. 

- Vi ska till usa.

- Jaha och? 

- Vi ska på audition till en film. 

- Men vad bra för dig. sa jag och var faktiskt riktigt glad för att jag fick följa med honom. 

- Du ska också få söka en roll. viskade han så tyst att jag nästan inte hörde vad han sa. Jag blev helt chockad.

- Jag..... i en film?

- Ja om du får rollen. 

- Hur... jag hann inte avsluta meningen

- Jag tänkte att de kanske vore kul om vi sökte tilsammans. Men du måste inte söka om du inte vill 

- Okej men jag vill gärna. svarade jag och blev tyst. Jag var helt i chocktillstånd. Jag i en film. Efter en stund blev jag glad för den här chansen.

Presentation

På den här romanbloggen skriver jag kortare eller längre Romaner/Noveller. Allt utifrån hur mycket eller lite tid jag har.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards