dailynovell

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

November 23 2011

Av Magdalena Björnler - 23 november 2011 13:24

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men internet är helt utslaget hos oss...
Det är nå problem så just nu väntar vi bara på att dom ska fixa det, därför sitter jag nu vid datan på skolan och ber om förlåtelse, eller ja varför ska jag be om förlåtelse det är ju inte så att jag gjort nå fel, men i alla fall är jag ledsen vöer att ni inte fått ta del av lite av min vardag de senaste veckorna.
 Vi jobbar med vårat sceniska projekt, Det går av stapeln för allmänheten den 9-10 December så vi är ganska stressade just nu... men men hoppas nån av er kanske kommer och kollar :P 40 kr för ungdom/student och 60 Kr för Vuxna :P så nu vet ni det^^
Annars gör jag inte så mycket... Sitter mest hemma och pluggar.

NU ska jag försöka göra lite skolarbete,

Så hare bäst Flodhäst och KOM IHÅG du är älskad^^
/ Magdah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Björnler - 29 juni 2016 20:59

Så sjukt länge sedan det var jag var inne på denna bloggen.  Och ännu längre sedan jag faktiskt skrev någonting.  Jag tänkte i alla fall ta upp det här med att skriva igen, och tänkte att då kanske det här är ett bra sätt att börja. Men jag und...

Av Magdalena Björnler - 9 juni 2012 20:56

Jag har skrivit en novell, och jaa den är ganska kort men skriv gärna vad nu tycker om den :)    Jag sitter i min säng och tittar in i spegeln. Det är helt otroligt hur en spegel kan förändra hela livet för en person. För några år sedan var jag e...

Av Magdalena Björnler - 30 november 2011 12:36

Hej allihopa!Sitter här på skolan på lektionen och "jobbar".Är mest stressad över vårat sceniska, det är inte ens en vecka kvar. Den här tiden nästa vecka så har vi föreställning. Altså Genrep på Tisdag nästa vecka... Stressigt. Men men, det kommer n...

Av Magdalena Björnler - 24 oktober 2011 16:43

Jag har varit borta i helgen, vilket har resulterat i att jag inte har kunnat blogga på hela helgen. I Lördags så klev jag upp vid 8 och sen vid 9 så åkte vi från kyrkan, vi for mot holmsund, för vi skulle på en sak som hette myspace. Vi kom dit men ...

Av Magdalena Björnler - 21 oktober 2011 21:31

Fredag idag^^ veckan har gått så otroligt fort :PIdag hade jag sovmorgon, det var skönt. Sen har jag haft bara teater hela dagen, det är roligt att få hålla på med något man älskar på skoltid.Det var inget ungdomsmöte ikväll så jag har varit hemma oc...

Presentation

På den här romanbloggen skriver jag kortare eller längre Romaner/Noveller. Allt utifrån hur mycket eller lite tid jag har.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards