dailynovell

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Helgen

Av Magdalena Björnler - 24 oktober 2011 16:43

Jag har varit borta i helgen, vilket har resulterat i att jag inte har kunnat blogga på hela helgen. 
I Lördags så klev jag upp vid 8 och sen vid 9 så åkte vi från kyrkan,
vi for mot holmsund, för vi skulle på en sak som hette myspace. Vi kom dit men hittade inget matställe som var öppet så istället så for vi till Umeå för att äta lunch.
När vi sedan kom tillbaka till Holmsund så gick vi direkt på det första mötet, det var lite stelt eftersom det var helt nytt. Sen efter det så gick Jonathan, Julius och Adrian ut för att skate:a och cykla enhjuling. Vi andra som inte kunde nått av detta vi  var ute med dom och fotograferade och lite så :P vid 15.00 var det andra mötet, det mötet var helt underbart, det går inte att beskriva hur bra det var man måste ha varit där och upplevt det för att fatta.
I alla fall så sen så for vi till  stället där vi skulle sova och var där en stund, sedan for vi några och köpte pizza så vi hade nått att äta till middag. sen kom vi tillbaka och åt sen efter det så for vi tillbaka till pingstkyrkan där mötena var och var på ett möte till, det mötet var också jättebra :P 
Sen väntade vi i ungefär en timme och sen var det konsert med Samuel Ljungbladh :P den var jättebra xD Julius, Adrian och Jonathan var jättehesa efter det xD det var ganska roligt att lyssna på dom när dom pratade :P
Efter det for vi tillbaka till stället där vi skulle sova och umgicks ett tag å sen så gick vi och la oss.
På söndagen så vaknade vi vid halv 9 och så packade vi ihop våra saker och åt frukost sen så for vi in till Umeå, vi pressade in oss 11 st i en bil där man egentligen får plats 8 st xD sen när vi hade varit i Ume ett tag och ätit lunch så skulle 4 av oss (jag, Tilde, Adrian och Julius) åka buss hem. När vi klev ombord på bussen så fanns de bara plats för 3 av oss så Julius fick åka taxi hem xD 


  
Några som vi träffade i holmsund som undrade varför man skulle komma från Ö-vik till Holmsund xD
 

 
Cornelia tävlar mot David om två biljetter till Samuel Ljugbladh konserten som var senare på kvällen :P

Julius med Enhjulingen
 


Cornelia Adrian och Agnes gör fåglar?? eller nått sånt iaf :P
   


Julius och Adrian när vi åt, jaa vi vet att ni är speciella xD

 

Cornelia hoppade ivägen för kameran precis när jag skulle ta kort när Julius skulle göra ett trick på brädan, ja bilden vart ju cool i alla fall :P 

 
Samuel Ljungbladh konserten var helt awesnum^^  





Julius hoppar med enhjulingen  



Adrian eller Jonathan åker på brädan :P   


ja det var min helg :P
Du är Underbar!
MVH

Magdah  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Björnler - 29 juni 2016 20:59

Så sjukt länge sedan det var jag var inne på denna bloggen.  Och ännu längre sedan jag faktiskt skrev någonting.  Jag tänkte i alla fall ta upp det här med att skriva igen, och tänkte att då kanske det här är ett bra sätt att börja. Men jag und...

Av Magdalena Björnler - 9 juni 2012 20:56

Jag har skrivit en novell, och jaa den är ganska kort men skriv gärna vad nu tycker om den :)    Jag sitter i min säng och tittar in i spegeln. Det är helt otroligt hur en spegel kan förändra hela livet för en person. För några år sedan var jag e...

Av Magdalena Björnler - 30 november 2011 12:36

Hej allihopa!Sitter här på skolan på lektionen och "jobbar".Är mest stressad över vårat sceniska, det är inte ens en vecka kvar. Den här tiden nästa vecka så har vi föreställning. Altså Genrep på Tisdag nästa vecka... Stressigt. Men men, det kommer n...

Av Magdalena Björnler - 23 november 2011 13:24

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men internet är helt utslaget hos oss... Det är nå problem så just nu väntar vi bara på att dom ska fixa det, därför sitter jag nu vid datan på skolan och ber om förlåtelse, eller ja varför ska jag be om för...

Av Magdalena Björnler - 21 oktober 2011 21:31

Fredag idag^^ veckan har gått så otroligt fort :PIdag hade jag sovmorgon, det var skönt. Sen har jag haft bara teater hela dagen, det är roligt att få hålla på med något man älskar på skoltid.Det var inget ungdomsmöte ikväll så jag har varit hemma oc...

Presentation

På den här romanbloggen skriver jag kortare eller längre Romaner/Noveller. Allt utifrån hur mycket eller lite tid jag har.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards