dailynovell

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Hej.. eller nått :P

Av Magdalena Björnler - 17 oktober 2011 15:05

Hej, tänkte att jag gör det här som både en romanblogg och sen för er som vill så får ni läsa om min vardag :P inläggen kommer inte varje dag men jag ska uppdatera så ofta jag kan^^
Jag går nu mitt tredje år på gymnasiet, vi har jättemycket att göra med vårat sceniska... det är bara 6 veckor kvar tills vi ska vara klara med det...
Idag har jag bara haft två lektioner, det har jag varje Måndag :P
Första lektionen var teater, målade en dörr och tvättade dörrkarmarna sen började jag måla lite på en trappa :P måste ju göra något när man inte ska vara på scenen och eftersom vi ändå ska måla det så kunde jag lika gärna göra det då :P
Nu har jag teckenspråk och när jag sitter och pluggar på orden vi ska kunna till imorgon så håller jag på att somna så jag tror jag gör det hemma istället så kan jag sitta och skriva på datorn på lektionen istället så jag håller mig vaken xD


Jag tänkte gå till skolan idag, men jag var så trött när jag skulle gå så jag tog bussen istället :P

Imorgon ska jag och 4 till repa på ett drama vi ska göra till den 28/10 då vi ska ha höstfest och vi fick i uppdrag att göra ett drama.
Så jag kommer förmodligen inte att uppdatera något imorn eftersom Sissi ska sova hos mig :P
Nu ska jag sluta tråka ut er xD
Du är värdefull!!
MVH
Magdah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Björnler - 29 juni 2016 20:59

Så sjukt länge sedan det var jag var inne på denna bloggen.  Och ännu längre sedan jag faktiskt skrev någonting.  Jag tänkte i alla fall ta upp det här med att skriva igen, och tänkte att då kanske det här är ett bra sätt att börja. Men jag und...

Av Magdalena Björnler - 9 juni 2012 20:56

Jag har skrivit en novell, och jaa den är ganska kort men skriv gärna vad nu tycker om den :)    Jag sitter i min säng och tittar in i spegeln. Det är helt otroligt hur en spegel kan förändra hela livet för en person. För några år sedan var jag e...

Av Magdalena Björnler - 30 november 2011 12:36

Hej allihopa!Sitter här på skolan på lektionen och "jobbar".Är mest stressad över vårat sceniska, det är inte ens en vecka kvar. Den här tiden nästa vecka så har vi föreställning. Altså Genrep på Tisdag nästa vecka... Stressigt. Men men, det kommer n...

Av Magdalena Björnler - 23 november 2011 13:24

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men internet är helt utslaget hos oss... Det är nå problem så just nu väntar vi bara på att dom ska fixa det, därför sitter jag nu vid datan på skolan och ber om förlåtelse, eller ja varför ska jag be om för...

Av Magdalena Björnler - 24 oktober 2011 16:43

Jag har varit borta i helgen, vilket har resulterat i att jag inte har kunnat blogga på hela helgen. I Lördags så klev jag upp vid 8 och sen vid 9 så åkte vi från kyrkan, vi for mot holmsund, för vi skulle på en sak som hette myspace. Vi kom dit men ...

Presentation

På den här romanbloggen skriver jag kortare eller längre Romaner/Noveller. Allt utifrån hur mycket eller lite tid jag har.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards