dailynovell

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Drama :P

Av Magdalena Björnler - 18 oktober 2011 20:16

Idag så var jag på skolan^^
Hade teckenspråksprov, hade bara ett fel men egentligen så visste jag vad de var xD
Sen efter ytterligare tre lektioner slutade jag vid 14.00
Väntade på skolan i en timme på Julius och sen mötte vi Sissi på stan åsså gick vi till bussen.
Sissi åkte stadsbuss för första gången på tre år^^ Ja så vi åkte hem till mig.
Väl hemma hos mig tränade jag, Sissi, Julius, Victoria och Amanda på ett drama som vi ska göra den 28/10 på höstfesten på pingst^^
Det gick bra med övningen. Sen stannade Sissi och Julius och åt mat, efter det så skjutsade jag hem dom :P jag körde på E4 för första gången, det var läskigt.

Jag och Sissi har börjat planera för Lappis nästa år^^ Då ska i alla fall jag ha körkort sen så ska vi försöka få tag på en folkabuss och ha den upp till Lappis, annars så lånar vi någon annan bil så far vi bara jag å hon så blir vi inte beroende av mina eller hennes föräldrar^^ Fatta roligt det skulle vara att få köra upp till Lappis själva :D det är typ drömmen nästan xD
Du är Älskad!
MVH
Magdah 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Björnler - 29 juni 2016 20:59

Så sjukt länge sedan det var jag var inne på denna bloggen.  Och ännu längre sedan jag faktiskt skrev någonting.  Jag tänkte i alla fall ta upp det här med att skriva igen, och tänkte att då kanske det här är ett bra sätt att börja. Men jag und...

Av Magdalena Björnler - 9 juni 2012 20:56

Jag har skrivit en novell, och jaa den är ganska kort men skriv gärna vad nu tycker om den :)    Jag sitter i min säng och tittar in i spegeln. Det är helt otroligt hur en spegel kan förändra hela livet för en person. För några år sedan var jag e...

Av Magdalena Björnler - 30 november 2011 12:36

Hej allihopa!Sitter här på skolan på lektionen och "jobbar".Är mest stressad över vårat sceniska, det är inte ens en vecka kvar. Den här tiden nästa vecka så har vi föreställning. Altså Genrep på Tisdag nästa vecka... Stressigt. Men men, det kommer n...

Av Magdalena Björnler - 23 november 2011 13:24

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men internet är helt utslaget hos oss... Det är nå problem så just nu väntar vi bara på att dom ska fixa det, därför sitter jag nu vid datan på skolan och ber om förlåtelse, eller ja varför ska jag be om för...

Av Magdalena Björnler - 24 oktober 2011 16:43

Jag har varit borta i helgen, vilket har resulterat i att jag inte har kunnat blogga på hela helgen. I Lördags så klev jag upp vid 8 och sen vid 9 så åkte vi från kyrkan, vi for mot holmsund, för vi skulle på en sak som hette myspace. Vi kom dit men ...

Presentation

På den här romanbloggen skriver jag kortare eller längre Romaner/Noveller. Allt utifrån hur mycket eller lite tid jag har.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards